پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251156
ارتقاء کريدور ارتباطي چهارمحال و بختياري با استان‌هاي ديگر، مهم‌ترين طرح‌ توسعه‌اي/موانع پيش روي تونل گورميزه درحال رفع است
تاریخ انتشار : 1400/09/28 16:31:02
نمایش : 1114
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: يکي از طرح‌هاي توسعه‌اي در چهارمحال و بختياري ارتقاء کريدور ارتباطي اين استان با استان‌هاي ديگر است، پروژه تونل گورميزه هم يکي از اين طرح‌ها به‌شمار مي‌رود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري صبح امروز در بازديد از تونل گورميزه در شهرستان اردل اظهارکرد: در دومين سفر شهرستاني بعد از بازديد از شهرستان کوهرنگ امروز به اردل سفر شد.

وي افزود: يکي از طرح‌هاي توسعه‌اي در چهارمحال و بختياري ارتقاء کريدور ارتباطي اين استان با استان‌هاي ديگر است، پروژه تونل گورميزه هم يکي از اين طرح‌ها به‌شمار مي‌رود.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: ماده ۲۳ پروژه تونل گورميزه ابلاغ شده و با پيگيري‌هايي که از مرکز صورت گرفت موانع بر سر راه  اجراي پروژه در حال رفع است.

حيدري خاطرنشان کرد: تخصيص اعتبارات به تونل گورميزه سرعت خوبي پيدا کرده است که بايد مسؤولان استاني در چهارمحال و بختياري پيگيري کنند که اين اعتبارات جذب و پروژه به زودي افتتاح شود تا مردم بتوانند از آن بهره‌برداري کنند.

انتهاي پيام/۱٠۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html